پریودت که تموم شد اگه خوب نشد پیگیر باش من همیشه قبل پریوداینجوری میشم ولی پریود میشم خوب میشه
شاید پرولاکتینتون بالاس نگاه سینه هات کن ببین تو آینه رگه ها سینه هات مشخصه مث اینکه پوستت نازکه و رگهاش معلوم باشه
درد سینه نزدیک پریود مهم نیست چون هورمونها زیاد میشن،ولی اگه اذیتی برو جراح عمومی یا فلوشیپ پستان تا خیالت راحت شه
مامانم من وقتی بوی غذا میومد مثلا دلش میخواست سینه ش درد میگرفت بعد بابام میرفت یه غذای بود دار مثلا همبر یا کباب چیزی میگرفت وقتی حواسش نبود میزد پشتش میداد میخورد خوب میشد حالا خواهرمم اینجوریه ولی من و داداشم و بابام نه
واسه منم همینه پریودم تازه تموم شده ولی سینه هام تازه دارن درد میکنن اونم بدجور
تو بازار برنامه دونا رو نصب کن هوش مصنوعیه مثه چت جی پی تی
بجای گوگل گردو پلاس دانلود کن از بازار
منم درد دارم چند روزه تو مجردی سابقه کیست داشتم
ممکنه هورمون پرولاکتینت بالا رفته باشه
منم چند وقته اینجوری میشم مامانم میگه بهار همینجوری میشی نمیدونم قدیما چی میگفتن🫠🤣
شاید کیست داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.