قرص لاکتاول خیلی خوبه زود جواب میده
وای یاده خودم میفتم چقدر زجر کشیدم سر شیر دادن
رازیانه و زیره سبز بجوشون بخور اب هویچ طبیعی مایعات فراوان گوشت گوسفند شیر ماست عالین همشونو هر روز بخور شیر یرمیگرده دعام میکنی اگ هر روز بخوری
اگه میتونی شیردوش برقی بخر یا کرایه کن،این دستیا فایده ای نداره
شیره انگور بریز تو آب ولرم بخور من تا ۳ ماه کامل شیر داشتم و دوشیدم بعد خشک شده
برای برگردوندن باید عمل مکیدن انجام بشه خیلی بیشتر تاثیر داره
پودر گالاکتومید خیلی ماثره با لاکتاول قطره شیرافزا .اب هویچ بعد صبحانه ابگوشت
یدونه قطره شیر افزا بگیر بخور سینه هات با روغن زیتون ماساژ بده دوش اب گرم بگیر اب زرشک هم بگیر بخور تغذیه هم باید خوب باشه شیرت خوب میشه من زایمان زودرس داشتم بچم رفت دستگاه تا الان دارم با شیر دوش میدوشم شیرمو روزای اول اصلا شیرم نمی امد
منم ازاین شیر دوشا دارم به درد بلا نمیخوره بدترشیرم خشک شد شیرخشک میدم بهش لااقل گشنگی نکشه
منم ازاین شیردوش دستی ها دارم فقط جهت پمپش فرق میکنه اولش ک سینمومیزارم یکم شیر میاد بعددیگ قطع میشه چجوری باهاش کارمیکنین؟؟
این شیردوشا فایده نداره .شیر دوش برقی بگیر .قرص شیر افزا بخر بخور
آب هویج هم خیلی تاثیر داره من خوردم
این زخم میکنه فقط ها منم اینکارو کردم ن تنها شیرم برنگشت همون قدرم ک داشتم خشک شد
شیر دوش خودش شیرو خشک میکنه اگه بجه نمیخوره بده شوهرت میک بزنه توف کنه نخوره
این چیه دقیقا
شیردوش برقی بکیر
اگه دسترسی نداری برو بیمارستان بخش نوزادا میدن بهت
شیردوش دستی زخم میکنه فقط
عزیزم قطره شیر افزا رو امتحان کردی؟
وای دقیقا مثه من😭
بچم زردی هم گرفته سه روزشه زودم به دنیا اومد حالا شیرم نیس بخوره 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.