بریچ خیلی سخته انشالله سفالیک بشه بریچ پاهاش میزنه توواژن خیلی دردداره
ولی دارم پیاده روی میکنم تازایمان دیگه میچرخه
منم ۳۲هفته رفتم بریچ بودوقت دادن ۳۷هفته برم سونو ولی الان حس میکنم چرخیده چون بالامیزنه پایین نمیزنه
من ۳۶,هفته رفتم سفالیک بود دکترم گفت ورزشارو شروع کن برا طبیعی چون دیگه بچه جاش تنگه نمیتونه بچرخه
خیلی از ورزشا به مدل زایمان ربطی نداره
مثلا بعضیاش برای کمر دردای بارداری موثره،که به درد هر دو تا زایمان میخوره
به من گفته طبیعی اگه میخوای سزارین بشی 14اردیبشهت باید بشی 27اردیبشهت طبیعی 30زده انتی موندم رو کدوم حساب کنم
من 29اسفند رفتم سفالیک بود از اولم سفالیک بود یعنی نمیچرخه تا 37هفته
بريچ هستي يا سفاليك؟
خب برو سنو معلوم کن بینم بچه سفالیک شده یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.