۹ پاسخ

قبل شیو کردن از نمک بدن سادور استفاده کن و بعدش افتر شیو بزن و کره بدن و لوسیون هم استفاده کن

میگن اسکراب خوبه لایه برداری میکنه
ولی مگ همسرت ندیده تاحالا ک خجالت میکشی؟
اشکال نداره بابا همینطوری خوبه

وایتکس بزن😁😁

لیزر مگن

لیزر معمولن چند درجه روشن می‌کنه،کرم معجزه هست شنیدم استفاده میکنن برا کل بدن ولی نمی‌دونم واقعا ضرر داره یانه

عزیزم چرا لیزر اینا رفتی تو دوران نامزدی؟

منم بدونمم

چه سوال خوبی منم میخواستم بپرسممم😁

منم میخام

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🤱🏼👼🏻 مامان توت فرنگی 🍓🤱🏼👼🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری