خانم ها کسی هست بچش ریسه بره؟؟؟؟

۷ پاسخ

دختر من قبلا خیلی اینمدلی میشد الان اگ ضربه بخوره فقط اینم من تا مرز سکته میرم چون یهو از حال میره

ارره اهنش کم بود یک ماه شب و روز اهن دادم خوب شد

بعضی بچها مدلشونه به مرور زمان خوب میشه.
منم بچم از اول همینجوری بود تا همین الان. دکترش گف بمرور خوب میشه

تشنج نباشه

كم خونه عزيزم

ریسه چیه؟

خواهرزاده ام میره از کم خونی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ملیکا مامان ملیکا ۱ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۳ سالگی
مامان دختر گلی🌷❤️🥹 مامان دختر گلی🌷❤️🥹 ۲ سالگی