نخ نزنی بهتره
من سیب و موز و خرما میزنم تا حالا شکر و نبات ندادمش فوق العاده هم بچم خوش غذاست از الان نبابد به چیزای شیرین عادتس داد
من یکم سیب یا موز اضافه میکنم به فرنیش خیلی دوست داره طعمشو اصلا شکر ونبات نمیزنم
بله چرا نمیشه
خرما بزن
میگن نه
ولی آره میشه 😵💫😂
فکر میکنی نبات از چی درست شده🫥
اره کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.