میشه یکم توی فرنی شکر اضافه کنم بجای نبات؟

۸ پاسخ

نخ نزنی بهتره

من سیب و موز و خرما میزنم تا حالا شکر و نبات ندادمش فوق العاده هم بچم خوش غذاست از الان نبابد به چیزای شیرین عادتس داد

من یکم سیب یا موز اضافه میکنم به فرنیش خیلی دوست داره طعمشو اصلا شکر و‌نبات نمیزنم

بله چرا نمیشه

خرما بزن

میگن نه
ولی آره میشه 😵‍💫😂

فکر میکنی نبات از چی درست شده🫥

اره کم

سوال های مرتبط