من آب میزنم والا خیلی ام خوبه
من یک لیوان سرخالی ماست رو با گلاب مخلوط میکنم طوریکه مخلوط گلاب و ماست کلا یک لیوان بشه یعنی به اندازه ی یه لیوان شیرجایگزین میکنم و واقعا طعمش عالی میشه
یک لیوان ماست یا نصف لیوان شیر نصف آب ولی با آب کیک طعم آب میده دوست ندارم با آبمیوه هم میشه درست کرد
آب میزنم هشت قاشق
من آب میزنم خیلیم خوب و خوشمزه میشه
من شنیدم نوشابه هم میشه زد ولی من نزدم تا به حال
من اولین بارم بود الان درست کردم یک لیوان زدم
آب ولرم بریز
ماست نمیزنن آب میزنن
اگه یه پیمانه شیر میزدی . نصف ماست با آب یا گلاب قاطی کن بزن
یه لیوان ماست
یه لیوان
من اب میزنم به جای شیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.