موهای دختر منم در همین حد رشد کرده . هر بچه ای متفاوته کم کم بلند میشه نگرانی نداره
نزن اصلا من مال دخترم دوبار زدم اصلا فرقی نداره بزار بمونه الکی میگن موی بچه هارو بزنید یکی از ابجیام موی از موقع تولدش و هنوز نزدیم الان ۸ سالشه خیلی خوبن ولی دخترم ۴ سالشه دوبار زدم هم رشدش کمه هم نازک تر شدن
اینم موهای دخترم چرب زیاد میکنم تاالان نزدم
قربون موهای دختر من ، کچل بود بهتر بود، خیلی ریخته موهاش، دلمم نمیاد بزنم
وول بیبی بده ویتامین اون خیلی موثره تمیرشد مو
پسر من و ببینی واسه موهای دخترت شکر میکنی کچل هنوز😂
بچه منم موهاش کمه از نظر من ژنتیک هست و با زدن موهاشون تغییری نمیشه
یدفعه زدم ولی فرقی نکرد الان دارم زینک میدم بش
منم نزدم
منم نزدم موهاشو ی مدت نئو زینک میدادم خوب بود رشدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.