۱ پاسخ

اره میتونی هویج رو بخار پز کن پوره کن بریز تو فرنی من با اب درست میکنم فرنی رو باشیر درست نکردم هنوز

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی
مامان دوقلو ها🩷🩷 مامان دوقلو ها🩷🩷 ۱ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۸ ماهگی