۴ پاسخ

الان تو چ مرحله ای هستی؟؟

من گرفتم تا اومدم خوب بشم فمیدم ذلیل مرده شوهرم خیانت کرده حالا مگههههه خوب میشم دیگههههه 😑🫠

یا باید از مشاور کمک بگیری یا باید خودت بخوای که حالت خوب بشه و تلاش کنی براش و نقش همسرت مهمه ، من اوایل تازه زایمان کرده بودم هروقت شوهرم خوش رفتاری میکرد من حالم خوب بود و با بچه شاد و خندان بودم هروقت شوهرم بدخلقی میکرد من هم شدیدا حالم بد میشد هم بی حوصله بودم و ساکت و هی بغض میکردم و از بچه ناخواسته فاصله میگرفتم و اینجوری بودم که من مامان بدیم ، و بعد شوهرم خودش متوجه شد چقدر تاثیر داره و بیشتر هوامونو داشت و کم کم خوب شدم

برو دکتر عزیزم کمکت می کنن

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی