۷ پاسخ

اره منم

خیلی درد بدیه یه جایی هم هست نمیشه اسمشو بیاری 🫠 منم اینطوری ام دیشب انلاین از دکتر سوال کردم گفت طبیعیه رابطه نداشته باش

منم همینجوری ام دقیقا ...درد لگن و تخمدان ها
دکتر گفت طبیعیه فشار رحم و بچه ست

دقیقا منم همینم موقع پهلو ب پهلو شدن قفل میشه احساس خرد شدگی دارم

به خاطر اینه بچه میاد تو لگن من اصلا از درد نمیتونم راه برم

اره منم ی استخونی درد میکنه تو اون ناحیه ک اصن نمیدونستم وجود داره

دقیقا منم اینجوری ام

سوال های مرتبط