در مورد تایپیک قبلی

تصویر
۲ پاسخ

انقدر زندگی رو سخت نگیر به خودت گلم
همه شوخی کردن بخند رد شو
چرا انقدر سخت میگیری🫠❤️

عزیزم خودتو ناراحت نکن
اینجا همینه
یعضی ها البته بعضی دوست دارن مامانهای ذیکه رو ناراحت کنن و یا بعضی ها نکران میکنن .
مثلا یکی میگفت بچه من هنوز حرف نمیزنه بعد تو تاپیک هاش مینویسن بچه من ۴ ماهش بود کفت مامان بابا .
یا یکی میگه وزن بچم کمه فلانه یکی مینویسه تو ۶ ماهگی بچم ۱۱ کیلوعه .
اصلا به اینجا به حزف همه اعتماد نکن .

من جند نفر رو اینجا میشناسم مثل مامان ماهلین ، اریو ، سها ، یزدان ، مامان زهره …. ، بیشتر تاپیک کسایی که میشناسم برام مهمه

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۷ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۷ ماهگی
مامان یوسف🤎بنیامین مامان یوسف🤎بنیامین ۸ ماهگی
مامان کُنجِد 💕 مامان کُنجِد 💕 ۷ ماهگی
مامان کُنجِد 💕 مامان کُنجِد 💕 ۷ ماهگی
مامان تابان مامان تابان ۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی