انقدر زندگی رو سخت نگیر به خودت گلم
همه شوخی کردن بخند رد شو
چرا انقدر سخت میگیری🫠❤️
عزیزم خودتو ناراحت نکن
اینجا همینه
یعضی ها البته بعضی دوست دارن مامانهای ذیکه رو ناراحت کنن و یا بعضی ها نکران میکنن .
مثلا یکی میگفت بچه من هنوز حرف نمیزنه بعد تو تاپیک هاش مینویسن بچه من ۴ ماهش بود کفت مامان بابا .
یا یکی میگه وزن بچم کمه فلانه یکی مینویسه تو ۶ ماهگی بچم ۱۱ کیلوعه .
اصلا به اینجا به حزف همه اعتماد نکن .
من جند نفر رو اینجا میشناسم مثل مامان ماهلین ، اریو ، سها ، یزدان ، مامان زهره …. ، بیشتر تاپیک کسایی که میشناسم برام مهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.