۲ پاسخ

من اینجوری بودم دردم داشتم چند وقت بعدش رفتم دکتر بیمارستان بستریم کردن گف بچت ممکنه بدنیا بیاد حالا با شیاف و آمپول نگهش میدارن تا ی هفته دیگه بدنیا بیاد خیلی اذیتم الانم🥺

عزیز باید انقباظ با درد داشته باشی،و دردش یسره نباشه،باید بین دردهات فاصله باشه

سوال های مرتبط