۴ پاسخ

من دست و پاهام بیشتر همه جام خارش داره

اره عزیزم منم اخرای بارداریم همینطوری بودم همش مرطوب کننده لوسیون دستم بود اینقدر میخاروندم ک زخم میشد سعی کن بااب سرد بشوری نرم کننده یا مرطوب کننده بزنی بخاطر داروهای دوره بارداری پوست خشک میشه بی اب میشه

والا دست و پا منم خارش داره مخصوصا شبا دیگه خسته شدم قبلا ازمایش دادم جیزی نبوده. ولی نمیدونم علت خارش چیه

آنزیم‌های کبدت رو چک کن

سوال های مرتبط