من دست و پاهام بیشتر همه جام خارش داره
اره عزیزم منم اخرای بارداریم همینطوری بودم همش مرطوب کننده لوسیون دستم بود اینقدر میخاروندم ک زخم میشد سعی کن بااب سرد بشوری نرم کننده یا مرطوب کننده بزنی بخاطر داروهای دوره بارداری پوست خشک میشه بی اب میشه
والا دست و پا منم خارش داره مخصوصا شبا دیگه خسته شدم قبلا ازمایش دادم جیزی نبوده. ولی نمیدونم علت خارش چیه
آنزیمهای کبدت رو چک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.