خانما راسته که قرص آسپرین وزن جنین رو زیاد میکنه؟؟

۵ پاسخ

فکر نکنم ارتباطی با وزن بچه داشته باشه اسپیرین بیشتر برای خونرسانی بیشتر وبهتر به بچه اس شاید به این خاطر رشد بچه بهتر بشه

میتونه موثرباشه ولی این شکلی که شمامیگین،اسپرین خونرسانی روبه جفت بیشترمیکنه،غذای جنینم ازطریق جفت وخونه،پس وقتی خونرسانی واکسیژنرسانی بهترباشه پس سریعترغذابه جنین میرسه،ولی وزن جنین بیشتربه ارث مادربستگی داره

نه فقط جریان خون رو به جنین راحت تر میکنه و از هفته ی ۳۷ باید قطع بشه چون باعث خونریزی مغزی جنین میشه اگر قطع نشه

نه بابا منم از اپل بارداری خوردم وزن بچمم پایینه

من نشنیدم
و از اوایل بارداری دارم میخورم
ولی سونوی وزن
وزنش معمولی نرمال بود

سوال های مرتبط