۵ پاسخ

من برا خوشگلیش نمیخورم
هم یبوست و رفع میکنه هم مگ میشه با پنیرو نون سنگک عصرونه نخوریش

پر از صفراس

اگه خوشگل می‌کرد ک الان خودش خوشگل بود 😂🥴🥴🥴 البته منم شنیدم خوشگل میکنه

اگر یه درصد تو افسانه ها هم حقیقت داشته باشه دیگه هفتت بالاست تاثیر نمیذاره 😁

ب من گفتن خربزه بده اصلا نخوردم تاحالا😪🙁

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ودلوین💖 مامان ماهلین ودلوین💖 ۲ سالگی