خانما راسته میگن لیدی میل بچه رو رفلاکسی میکنه

۳ پاسخ

منم شنیدم دیگه نمیدونم چقد حقیقت داره

رفلاکس چیه دیگه من ۳ بار خوردم بچم فقط زور میزنه نمیتونه پی پی کنه نکنه رفلاکس هست

سوال منم هست؟

سوال های مرتبط

مامان قندی مامان قندی روزهای ابتدایی تولد