من چند روزه شروع کردم، کاکائوییشو گرفتم با شیر و عسل میکس میکنم، به امید اینکه بچم وزن بگیره
من براساس تجربه مامانایی که مطب میان بگم بهت
معده درد میگیرن مامانا و خودشون به شدت چاق میشن
ببین بچه بالای ۲ ونیم باشه وزنش اوکیه سخت نگیر
میشه با آب میوه همخورد؟ من اصلا ن با آب میتونم بخورمن شیر بالا میارم
من شکلاتی گرفتم بد نیس.سرد شه میشه خورد.۳۶۰فک کنم
من ك ي هفته خوردم ب شدت ورم كردم
من تازه شروع کردم، بنظرم که اصلا بدمزه نیست 😋
من طعم موز گرفتم خیلی بد مزه هست نتونستم بخورم
من دیروز رفتم سونو ۱۲۸۸بود
دوباره پودر گرفتم که بخورم
جدا بر وزن گیری بچه
اون پودر کلی ویتامین داره
الا بچه دیگه وزن گیریه هرچه بخوری تاثییر داره
من خودم تصمیمم برانکه بخورم تا زایمانم
حداقل ی شب در مبون چون من میگریم ۳۸۰
من دارم میخورم
با طعم کاکائو میکنم تو شیر
چند روز اول شاید بدت بیاد مثلا از بوش ولی من الا دیگه عادی با دوتا خرما میخورم
من دیروز گرفتم طعم شکلاتی قیمتش هم ۳۶۵
من برای بچه اولم خوردم،اصلا هم رفلاکس نشدم وزن هم گرفت،.
دومی هم دارم میخورم هنوز سونو نرفتم ببینم چقدر وزن گرفته
نه واقعا تاثیر داره کمه کم یه کیلو اضافه میکنه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.