۸ پاسخ

آره مشکلی نداره

منم ۲ میدم ۳ نیست

اره منم دو میدم سه کلا قحطی شده

یا پاستوریزه ماجان بده یا دو بده

پسرتون راه میره عزیزم هم سن پسر من هست؟

منم ۲ میدم

ببخشید عزیزم شما روزی چند بار شیشه میدین به کوچولو؟

من که از همون اول 2 میدادم امشب رفتم تمام داروخانه هارو گشتم نتونستم کلا ببلاک گیر بیارم گفت تو هفته آینده میاریم پسرم شیرخشکش آخرشه🥹

سوال های مرتبط