چند دست لباس سایز 0و1 بگیرم خوبه؟!

۸ پاسخ

حقیقتا من زیاد گرفتم چون علاوه بر نینی یه دختر یک سال و نیمه هم دارم نمیتونم مدام لباس بشورم

صفر واقعا دو دست بخر خیلی زود کوچیک میشه

بسته به مامان و بابا که درشت هستن یا نه تصمیم بگیری صفر بگیری یا نه اونم نهایتا دو دست
اما من صفر نگرفتم ، از یک به بعد هم چهار دست از هر سایز گرفتم

صفر من یک دست گرفتم رکابی زیردکمه بلوز و شلوار اگه سایز بچم شه باز میگیرم
یک ۴دست هم یک گرفتم نخی براخونه چند دستم برا بیرون

من سه دست صفر تا سه ماه گرفتم ، سه دست سایز یک ، سه دست سایز دو

من که صفر نخریدم فقط ۱

دو دست سایز صفر سری رشد میکنه
چهار دست سایز یک و دو

دوتا صفر دوتا یک دوتا دو

سوال های مرتبط

مامان داوین🩵👶 مامان داوین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد