حقیقتا من زیاد گرفتم چون علاوه بر نینی یه دختر یک سال و نیمه هم دارم نمیتونم مدام لباس بشورم
صفر واقعا دو دست بخر خیلی زود کوچیک میشه
بسته به مامان و بابا که درشت هستن یا نه تصمیم بگیری صفر بگیری یا نه اونم نهایتا دو دست
اما من صفر نگرفتم ، از یک به بعد هم چهار دست از هر سایز گرفتم
صفر من یک دست گرفتم رکابی زیردکمه بلوز و شلوار اگه سایز بچم شه باز میگیرم
یک ۴دست هم یک گرفتم نخی براخونه چند دستم برا بیرون
من سه دست صفر تا سه ماه گرفتم ، سه دست سایز یک ، سه دست سایز دو
من که صفر نخریدم فقط ۱
دو دست سایز صفر سری رشد میکنه
چهار دست سایز یک و دو
دوتا صفر دوتا یک دوتا دو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.