۳ پاسخ

عزیزم براش شربت سیموست واسه تنظیم خوابه بگیر تا ساعت ۱۰و نیم یا یازده هرجور بود بیدار نگاهش داره نیم ساعت قبل خوابش بهش بده شربتو
شربت خواب اوره و بیدار همیشه دیگه مخصوص بچه هاست شربته

و ی هفته همین روند رو‌ بری خوابش درست میشه

خب ۸ و ۹ نخوابون
دیرتر بخوابون
تا صبح بخوابه
کمبود اهن نداره ؟؟

عزیزم خیلی سخته تنظیم خواب منم همین مشکل داشتم
ولی یه کاری باید بکنی اخرین تایم خوابش نهایتا تا ۶ غروب باشه
اینجوری ۱۰:۳۰ تا ۱۱ میخوابه تا ۷ یا ۸ صبح
من عذاب کشیدم تا بتونم درست کنم تا ۸ ماهگی همین مشکل داشتم
سعی کن تایمی که خوابش میاد ببریش بیرون یا اطرافش شلوغ باشه خونه کسی برو که سرگرمش کنه
خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط