من رفتم عالیه
فکر کنم احمد اباد
عزیزم تو گروهمون مشهدی زیاد داریم میتونی سوالاتو بپرسی
اره خیلی مودب و با اخلاقن من چندبار رفتم،هم سونو قلب هم وزن جنین و بیوفیزیکال
من رفتم پیشش خیلی عالی بودن برخورد خودشون خیلی خوب بود کارشون خیلی دقیق و حرفه ای بود منشی شونم خیلی خانوم و گل بود درکل پیشنهادش میکنم
من تمام سونوهای بارداریمو پیش ایشون رفتم عالی بودن ...همراه هم میزارن بیاد داخل ...
مطبشون هم تو فردوسی هس چهارراه فرامرز ایناها
عالیه من سر هر دوتا بارداریم رفتم پیششون خیلی مطب مرتب و تمیزی دارن و خود دکتر هم با اخلاق هستند و یک ویدئو پروژکتور بزرگ هم دارن که میتونی نی نی رو ببینین
سلام خانم ها گروه زدم تو بله خوشحال میشم باهاتون اشنا بشم
@samaneh56
به ایدیم پیام بذدین لینک گروهو بفرستم براتون😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.