۴ پاسخ

بوتاکس درمان نیست و پیشگیری
اگه عادت کنی باید هر ۶ ماه تمدیدش کنی
اما خب تأثیر داره دیگه پوستتو کشیده و جوان می‌کنه
کجات چین و چروک داره؟

من رفتم عاالی بود خییلی اخم داشتم چروک پیشونی زیااد اما اللن فلت شدم ۶ماه دیگه تمدید دارم

من به شخصه دوست ندارم
شاید اولش خوب بشه ولی بعد یه مدت ول میکنه چشمو ابرو میفته
تاحالا نزدم ولی دیدم اطرافیانو

من دیدم واسه بعضی فاصله ابروها و چشم ها انگار کشیده شده بد شده

سوال های مرتبط