۲ پاسخ

از من به روش سنتی بود روز اول بیتابی میکرد بعد بهتر شد من ۲۳روزه بود ختنش کردم پاهاش رو قنداق کردم زیاد تکون نده روز دوم به بعد خوب بود

من پسرمو خودم بردم
تو ۲۰ روزگی
نیم ساعت نکشید بی حسش کردن و ختنش کردن اوردیم خونه یه لحظه گریه کرد همراه بااا جیغ😭ترسیدم خیلییی گفتم خدایا برا بچه چی شدد پوشکشو باز کردم دیدم که جیش کرده بخاطر اون گریه میکنه
اون یه بار جیش و کرد راحت شددد دیگه هیچی نفهمید و ۳ روزه هم خوب شد
با لیزری ختنش کردیم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۶ ماهگی
مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی