من میترسم پسرم رو ببرم ختنه کنه امروز انگشتم رو کرد تو دهنش با لثه هاش فشار میداد به انگشتم نمیدونم چیشد ناخنم لثش رو خراش کرد 😭انقد گریه کرد دلم کباب شد انقد خودمو نفرین کردم آخه ناخنم اصلا بلند نیست از ته زدم
بخیه زد ده دقیقه شد سه روز به بعد دیگه نرماله
به روش حلقه بود پسر من سومین روز افتاد و کامل خوب شد
به نظر من سنتی پیش یه دکتر خوب ببری از حلقه خیلی بهتره تازه حلقه برا بعضی بچه ها کوچیکه سایز بزرگترم ندارن
بچه اذیتم نمیشه بعد یه هفتم بخیه هاش میوفتن اصلانم اذیت نمیشه
من به روش حلقه انجام دادم ۱۵ دقیقه طول کشید سر ی هفته هم حلقش افتاد. خداروشکر اصلا اذیت نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.