وااای امروز زدم همون موقع خیلی خیلی گریه کرد
من امروز زدم خداراشکر تا الآن خوبه ،خداکنه بقیشم خوب باشه
منم امروز زدم فعلا خوبه خداکنه بقیشم راحت بگذره
برای من خیلی راحت بود
بعضیا میگن اگه ۲ماهگی سخت باشه ۴ماهگی راحته
اگه ۲ماهگی راحت باشه ۴ماهگی سخته
خیلیییییی آسونه
سخت خیلی سخت
من امروز واکسن دخترمو زدم فعلا که خوبه تا بعد ببینم چی میشه...ان شاءالله که براش سبک باشه
اره برا دخترمن سخت بود
برا پسر من ک خیلی سخت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.