از تجربه واکسن 4 ماهگی بگین؟سخته؟

۱۰ پاسخ

وااای امروز زدم همون موقع خیلی خیلی گریه کرد

من امروز زدم خداراشکر تا الآن خوبه ،خداکنه بقیشم خوب باشه

منم امروز زدم فعلا خوبه خداکنه بقیشم راحت بگذره

برای من خیلی راحت بود

بعضیا میگن اگه ۲ماهگی سخت باشه ۴ماهگی راحته
اگه ۲ماهگی راحت باشه ۴ماهگی سخته

خیلیییییی آسونه

سخت خیلی سخت

من امروز واکسن دخترمو زدم فعلا که خوبه تا بعد ببینم چی میشه...ان شاءالله که براش سبک باشه

اره برا دخترمن سخت بود

برا پسر من ک خیلی سخت بود

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو 🌰 مامان فندق کوچولو 🌰 ۱ سالگی