واکسن 4 ماهگی سخته؟

۱۲ پاسخ

نه استا به موقع بده بخوره خوبه سبک بود واس من

افتضاح مخصوصا اگه یکی از واکسناش تموم شده باشه مال من که کلی سختی کشیدم خیلی بده خیلیییییی

دخترم دیروز زد بد نبود

نه عزیزم قطره سر وقت بده

برای هر بچه ای فرق داره خب
یکی 2 ماهگی خیلی اذیت میشه یکی 4 ماهگی یکی 6 ماهگی یکی هم میبینی همه رو اذیت میشه

موقع زدنش اره سخته ولی بعدش اوکی هستن

وای اگه این بد باشه که من بیچارم دوماهگی که میگفتن سبکه‌من‌پدرم دراومد طفلک پسرم خیلی اذیت شد تبش پایین‌نمیومد پاهاش به شدت درد میکرد

ن اصلا

نه سخت نبود

نه سبک بود انشاالله واسه شما هم سبکه

یکی میگه ۲ سخته یکی میگه ۴ .
والا ما نفهمیدیم سر کدوم استرس داشته باشیم سر کدوم راحت باشیم

دوماهگی واسه پسرم خیلی سبک بود بچه ام بعد واکسن میخندید اما ۴ میگن سخته

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان پسرام🤎🧸 مامان پسرام🤎🧸 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی