خانم هزینه ازمایش قند بعداز عید چقد شده من بیمم تکمیلیه؟؟

۷ پاسخ

با بیمه تکمیلی هزینه ای نداره صفر ریال

آزمایشگاه رامش هم آزمایش دادم عزیزم

من سه مرحله ای با تامین و تکمیلی ۵۸ شد

با بیمه ۵۰ تومن شد

من میترسم 1میلیون اینا بشه آخه خیلی زیاده 😟
اینجا میگن 1یا 2میلیونه

من با بیمه تکمیلی۱۵هزار تومن

اگر اون ۳ مرحله ای منظورتون هست
من بهداشت رفتم رایگان بود .

سوال های مرتبط

مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان پـنــاه..؛🌸 مامان پـنــاه..؛🌸 ۵ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی