سلام دوستان میگم هزینه آزمایش قند سه مرحله چقد

۱۱ پاسخ

با بیمه حتی 400 هم نشد

اگه بیمه تامین اجتماعی داری برو کلینیک تامین اجتماعی رایگانه
بیمارستان دولتی هم بپرس ب من گفت صد خورده ای
ولی من تامین اجتماعی رایگان انجام دادم

من با بیمه تامین فروردین انجام دادم ۸۰۰ شد

بهداشت رفتم رایگان

بهداشت برام نوشت ۲۰۰شد اونم با بیمه صفر شد

بدون بیمه آزاد رفتم ۲۶۰ تومن

من با بیمه سلامت چندتا دیگه ازمایشم بود مثل تیرویید و ازمایش خون و عفونت ادراری و ازمایش انالیز ادرار کلا شد ۳۰۰ و خورده ای
البته جایی رفتم که با دفترچه سلامت قرارداد داشت

من دکترم دو مرحله ای نوشته بود با بیمه تامین اجتماعی آزمایشگاه خصوصی ۲۴۰ تومن شد

با بیمه تأمین البته تیروئید هم دادم ۶۷۰

بهداشت رایگان ولی مراکز خصوصی فک کنم سه تو من ب بالاس من آزمایش اولو سه تومن گرفتن دومی هنوز نمیدونم

بهداشت برو رایگان

سوال های مرتبط

مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری