۱۳ پاسخ

سلام من آزمایش دولتی رفتم ۲۴۰تقریبا شد

هفته ۱۲یباریه هفته پیشم رفتم انجام دادم قندم ۹۶بودناشتادکتربرام نوشت برم پیش دکترغدد رفتم حالااونم میگه دوباره بروفردابایدبرم دوباره

وای من سه بارانجام دادم

من با بیمه با چند ازمایش دیگه ۳۰۰

من رفتم درمانگاه‌. بیمه تامین اجتماعی بودم رایگان شد

بابیمه

من هفتصد دادم

آزمایشگاه بهداشت ۱۲۵هزار آزاد ۵۳۲هزار

با آزمایش تیروئید ، د۳ و کمخونی ۷۹۰
امروز انجام دادم

دکتر واسم ۱۰ تا آزمایش نوشته بود ۶۲۰ تومن شد

اگه نامه بهداشت داشتی باشی رایگان هست فقط بخاطر همون شربت که میدن ۴۸هزار میخوان

من قبل عید انجام دادم با بیمه تامین اجتماعی ۱۹۷

۳۰۰تومن هزینشه

سوال های مرتبط

مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته چهلم بارداری
مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری