۱۰ پاسخ

از الان زوده چرا از الان آخه
ممکنه مشکلی پیش بیاد عزیزم

زیاده عزیزم من دکترم گفت مشکلی نداستخ باشی و همه چی اوکی باشه روزی بیست سی دیقه اروم کافیه

۴۰ دقیقه اونم هرروز
تواین سن بارداری زیاده گلم

اگر لکه بینی نداشتی و هماتوم نداشتی و جفتت پایین نیست برو
اصلا نترس
من تا یک ساعت هم رفتم
ورزشم میکنم
عالیه

چه اجباری هست

منم انجام می دم ولی نه در حد ۴۰ دقیقه کشش نداره بدنم روزی ۱۰ دقیقه یه ربع

هفتت خیلی پایینه ایشالله ۳۳ هفته به بعد برو

دهانه رحمت باز میشه ها پیاده روی نکن

۴۰ دیقه خیلیه
اونم تو هفته شما
روزی یه ربع هم کافیع

وای ۴۰ دقیقه اونم هر روز گلم زود شروع کردی ممکنه مشکلی پیش بیاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری