۶ پاسخ

مولتی ویتامین که خیلی خوبه کل ویتامینا رو داره اتفاقا باعث وزنگیری هم میشه تاحدودی

منم مولتی رو قطع کرده بخاطر وزنم گفت اشتها رو خیلی زیاد میکنه گفتم لیدی میل بخورم گفت نمیخواد

من همشو میخوردم حتی ال ارژنین هم میخوردم🥴

من اتفاقا مولتی ویتامینم یه روز در میون بود گفت روزانه بخور و لیدی میل هم بخور که وزن بگیره

من هم هر دو رو میخورم روزی دوبار

نه من هم مولتی ویتامین میخوردم هم لیدی میل

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۴ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی