من دارم راضیم. مخصوصا برا سیب سرخ کردن 🤭من فقط برا سیب سرخ کردن. ماهی درست کردن. بال و بازو مرغ.شامی درست کردن استفاده میکنم
بدترگیچ شدمنمیدونم بگیرم یان 😁 چ قیمت گرفتین ۱۵تومن قیمت کردم
بدرد نمیخوره همه چیز داخلش خشک میشه طعم نداره
اره عالی
ی مدل هست ک مستطیل ماننده درش بازوبست میشه اسمشو یادم نیس از اونا بخر
من خیلی از طعمش خوشم نمیاد خیلی خشک و بی مزه میشه
اره خوبه فقط از من تفلونش زود خراب شد 🥺 مارکشم خوب بود حالا یادم نمیاد
مزخرفه
من ۳ساله دارم خیلی راضیام بدون روغن
عزیزم کانال بازی هوش وکتاب دارم از بدو تولد😍
حتما بیاین پیشمون
کانال بله@panahtoys
کانال تلگرام@panahtoys
شماره تماس09902737450
برای تهران تحویل حضوری هم داریم👌
اره من برای مرغ و پیتزا خیلی دوس دارم
منم بدون روغن دارم عالیههههه
۲ المنتی بگیر هم بالا داشته باشه هم پایین
تستر نسبت به اون خوبه تستر قشنگ سرخ میکنه ولی مال سرخکن فقط میپزه و روش سرخ نمیشه بیرنگ
عاااالیه واقعا اوایل استفاده نمیکردم ولی چن ماهه استفاده میکنم خیلی خوبه پیتزا سیب زمینی مرغ کیک همه چی میشه توش درست کرد بدون دردسر همین ک غذا روغنی نمیشه خیلی خوبه من دوس دارم
من اگه وقت داشته باشم در بیارم استفاده میکنم یه وقتایی عجله دارم خب اون بدرد نمیخوره تو تابه سرخ کردن سریع تره
با اینکه سرخ کنم بدون روغنه ولی چیزی که میخوام سرخ کنم روش روغن میمالم اینجوری طعم بهتری داره اگه کلا روغن نزنی یه جوریه
میزان استفاده خیلی بستگی به سبک زندگیتون داره..من کم استفاده میکنم اما از داشتنش راضی ام و خوبه
عالیه
من خریدم راضیم پسر بزرگم بد غذاست ولی با اون مرغ و ماهی وبال میخوره
خشک میکنع دوبرابر باید روغن بزنی من فقط چند بار استفاده کردم
والا من خیلی راضیم عصای دستمه
عالیه
من ۵ساله دارم
همه چی توش اماده میکنم
البته سرخکن بدون روغنشو دارم
باروغن اصلا خوووب نیست
من خواستم بگیرم فامیلامون یکی خریده میگه نه زیاد خشکمیکنه خوب نیست
بد نیس
اصلا به درد نمیخوره نخر البته نظر منه
منم تک کن منم میخواستم سوال کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.