۸ پاسخ

من تازه پنج‌کیلویی سفارش دارم سه شنبه میاد نمی‌دونم اسمش چیه
از شوهرم میاد میپرسم

این مدل نه ولی مینی واش دارم‌و بشدت راضیم خییییلی تمیز میشوره حتی تمیز تر از دست

من دارم خیلی خوبه

من دارم فریدولین راضی نیستم

عزیزم خوبه برا من آبکشی هم داره منتها وقتی بچم غذا خور شد لک غذا و میوه و اینا رو نمیبره اصلا برا همون اوایل خوبه
من ک دیگ لباساشو جدا از لباسای خودمون تنها ميندازم ماشین

عالیه

من خریدم و فروختمش☹️🙌🏻

من خریدم ولی پشیمونم فقط یه بار برای تست روشن کردم الان میخوام بفروشمش
واسه این پشیمونم چون خودش آب کشی نداره فقط میشوره و خشک میکنه

سوال های مرتبط

مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی
مامان ArSiN مامان ArSiN ۱ سالگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان گل پسرا🩵🩵 مامان گل پسرا🩵🩵 ۹ ماهگی