کسی مینی واش تز داره؟

۴ پاسخ

عزیزم من از نوزادی لباسای دخترمو با مینی واش شستم واااقعااا عالی بوده برای من خیلی کاربردی بود.حتما بگیر اکه میتونی

من دارم ولی می‌خوام بفروشم فقط دوبار استفاده کردم

اره عزیزم همه چیزش خوبه خیلی هم تمیز میشوره

سلام بله من دارم

سوال های مرتبط

مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان گل پسرا🩵🩵 مامان گل پسرا🩵🩵 ۹ ماهگی
مامان کارن جون مامان کارن جون ۱۵ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی