۱۱ پاسخ

من دارم راضیم فقط خودم آبکشی میکنم میگم شاید مایع لباسشویی بهش بمونه

با لباسشویی جدا از لباسای خودتون بشور عالیههه، خرج الکی هم نکن

با لباسشویی بشوری خیلی بهتره ک مینی واش بدرد نمیخوره

من نگرفتم چون تحقیق کردم همه گفتن خوب نیست و باید تهش خودت بشوری
من لباساش رو جدا از لباسای خودمون میندازم ماشین با مایع مخصوص بچه میشوره ، هزینه ی الکی نکن لباساش رو جدا بنداز ماشین نباید با لباسای خودتون بندازی

من فریدولین گرفتم فقط دوبار استفاده کردم باید وایسم بالاسرش هی تخلیه کنم و آببریزم دیگه بی‌خیالش شدم بادست میشورم راحت ، اتومات خوبه

من سر بچه دومم گرفتم خراب شد باز دوباره خریدم ولی به غیر از دوبار دیگه استفاده نکردم

من برای بچه ی اولم گرفتم... برای این حتی از کارتونش در نیاورد... با لباسشویی تمییزتر میشه

فریدولین عاااااالیه

خودت باید آبکشی کنیا

چرا میخوای بگیری
لباسا بچه رو ک میشه با ماشین اتومات شست
من دارم فقط اون اولا استفاده کردم
درضمن خودت باید آبکشی کنی

من مرسدس دارم راضیم

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۳ ماهگی