خانما بنظرتون مینی واش بدرد میخوره بگیرم؟
چ مارکی بهتره؟

۹ پاسخ

الان ک دیگ لباسشوییی دکمه لباس کودک داره
من نخریدم

من فریدولین دارم دوسه دورمیزنم بعدخودم بادست آبکشی میکنم‌چون حوصلم نمیکشه هی خالی کنم پرکنم خشک کردنشم بایددوتادونه لباس بزاری واصلاخشک نمیکنه من میندازم لباسشویی اون خشک میکنه

خیلی خوبه
من مارک فردولین دارم

دردسر داره باید لباس بندازی بشوره در بیاری خودت آبکشی کنی لباسای بعدی رو بندازی

مارکش چیه

اره من کلا لباسای دخترم و تو مینی واش میشورم

من دارم به درد نخورد زیاد زمان بر بود

اره خوبه من گرفتم خیلی هم تمیز میشوره

خیلی خوبه من گرفتم. گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۳ ماهگی