۴ پاسخ

برا من میلاد هم قیمتش مناسبه هم خیلی تمیز میکنه من که خیلی راضیم از روزی که بدنیا اومد تا الان دارم استفاده میکنم گاهی وقتا هم لباس های سفید که لباسشویی تمیز نمیکنه تو اون میندازم برق میزنه

بنظرم نخر اصلا تمیزنمیشوره خشک کنش هم که بدرد نمیخوره

فریدونی تمام اتوماتیک خیلی عاایه

اگه نظر منو میخوای نگیر چون من خریدم لباس های بچه ام رو اصلا خوب نمیشوره فقط میگردونه بعد باید هی بالاسرش باشی آب اش رو هی تخلیه کنی و باز دوباره پر کنی خلاصه کلی زحمت داره با دست بشوری راحتره تا مینی واش

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان گیسو🤱 مامان گیسو🤱 ۶ ماهگی