فریدولین
من فریدولین دارم عالیه اصلا با دست نمیشورم تمیز هم میشه
مال من مارکش جنرال تکنیک هست ک همه سیسمونی فروشی ها ک بری اول اینو بهت پیشنهاد میدن
نگیر خیلی دردسر داره بخدا با دست بشوری بهتره من با سیسمونیم خریدم گوشه ی اتاقه استفاده نمیشه چون زیاد ک بریزی خوب نمیچرخه بعد از اونم چندین بار باید اب بریزی تا کف بره بازم کف نمیره ابم ک نمیگیره درست باید دونه دونه زیر شیر اب بگیری اب بگیری بعدشم اگ لباسا لک داشته باشه اصلا تمیز نمیکنه بجز این ک مینی نباشه بزرگ باشه لباس شویی وگرن مینی مضخرفه
من نیکو دارم خوبه راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.