بچه ها مینی واش چه برندی خوبه؟

۵ پاسخ

فریدولین

من فریدولین دارم عالیه اصلا با دست نمیشورم تمیز هم میشه

مال من مارکش جنرال تکنیک هست ک همه سیسمونی فروشی ها ک بری اول اینو بهت پیشنهاد میدن

نگیر خیلی دردسر داره بخدا با دست بشوری بهتره من با سیسمونیم خریدم گوشه ی اتاقه استفاده نمیشه چون زیاد ک بریزی خوب نمیچرخه بعد از اونم چندین بار باید اب بریزی تا کف بره بازم کف نمیره ابم ک نمیگیره درست باید دونه دونه زیر شیر اب بگیری اب بگیری بعدشم اگ لباسا لک داشته باشه اصلا تمیز نمیکنه بجز این ک مینی نباشه بزرگ باشه لباس شویی وگرن مینی مضخرفه

من نیکو دارم خوبه راضیم

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان گل پسرا🩵🩵 مامان گل پسرا🩵🩵 ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۰ ماهگی
مامان ArSiN مامان ArSiN ۱ سالگی