من تموم اتوماتیک فریدولین خریده بودم تو سیسمونی اون موقع ۱۲ تومن بود تقریبا ۱۰ ماه پیش ، فوق العاده هم راضیم و کارمو راحت کرده
من خواهرشوهرم برام کادو اورد
خدا خیرشون بده واااقعا وسیله ضروریه خیلی کاربردیه
نمیدونم چقدر هزینه کردن ولی واسه من اتوماته
عصای دسته
من قبل عید فریدولین خریدم ۶/۵۰۰
چون پسرم رفلاکس داره و همه لباساش استفراغین لک شیر رو لباسش با تومینی واش شستن نمیره برا همین گذاشتمش کنار با دست میشورم در حقیقت میسابم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.