حبوبات تست دارع؟؟عدس نفخ داره؟؟نفخشو بگیرم؟؟

۴ پاسخ

من تست هیچیو نگرفتم 😂

فعلا ت شش ماه فرنی و پوره سیب و هویج و سیب زمینی بده هفت ماهگی عدس شروع کن

فک کنم عدس زوده الان

من که تست هیچی رو نگرفتم😂

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی