جو دو سر پرک نفخ زاس؟باید نفخشو بگیرم یا نه ؟

۱ پاسخ

نه عزیزم لازم نیست نفخ بگیری

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان ماهلین 👶🏻🤍 مامان ماهلین 👶🏻🤍 ۱۱ ماهگی