مامانا پسرم بینیش پره . چ قطره ای خوبع براش بگیرم

۵ پاسخ

رینوسالین همون سدیم کلرایده به داروخانه بگو بهت میده هر ۶ ساعت اسپری کن و بعد چند دقیقه تخلیه کن

سدیم کلراید
واقعا خوبه

عالیههههه

تصویر

رینو سالین

سدیم کلراید

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی