سلام خیلی درد پا دارم درد هام خیلی زیاده چیکار کنم



پوشک شیرخشک پوشک

۱۲ پاسخ

قرص منیزیم بخور

هم قرص منیزیم بخور هم ورزش های کششی مخصوص پا رو برو . خیلی کمک میکنه

من زار میزدم دکتر ازمایش نوشت خیلی کم خونی بودم و قرص آهن روزی دوتا کرد خوب شد. شلوار پشمی هم کمکم کرد درد کم کنم

دکترم گفت اگ یه پا درد و بیقراری داری
از سیاتیکه

فقط روغن زرد جوابه
من روغن زرده مونده ‌ی گوسفندی میکشم به پاهام بعدم پلاستیک بعدم با شالی دستمالی چیزی می‌بندم تا صب

بنام خدا
تحمل😐

آخ آخ آخ نگو نگو از درد ک من دیگه خسته شدم از بس شوهرم چرب کرد ماساژ داد گرم کردم و بستم

من خیلی پادرد داشتم کلسیم خوردم البته به تجویز دکترم خیلی خوب بود

یه کوچولو در حد خیلی کم پودر زنجبیل یا پودر دارچین را با آب جوش یا چایی مخلوط کن یا خالی یا اگه اوکی نبودی با یه ذره خیلی کم نبات بخور آرومش می کنه
چون طبعش گرمه کم استفاده کنید در حالت عادی و زمان غیر بارداری مجازه استفاده اش هرچه قدر باشه . و در زمان بارداری این خوراکی ها باید با احتیاط مصرف بشه ولی آرومش می کنه تا صبح .
پاهات هم حتما داخل پتو ضخیم از شب تا صبح باشه و گرمش بگیر آرومش می کنه دردشو

دکترم بهم قرص کالمرز داد و د3 هزار روزی دوتا،کمردردم خیلی بهترشد .ایندفعه بهم مینزیمم داد برای پادرد

قرص مگنیفورت برا دردا دوران بارداری عالیه من هرروز میخورم

دقیقا منم اینجوری شدم از چیه🥲

سوال های مرتبط

مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری