۱۱ پاسخ

چیزی نداریم بخوریم بجاش موشک و سلاح هسته ای داریم خوشحال باش💔

تف به این وضعیت اقتصادی😣

خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است

منم امروز این شامپو و واس دخترم گرفتم خیلی خوش بوعه

سایز چهار کوچیک نیست برای نی نی؟؟؟؟

خوب خریدی خواهر

پوشک چند گرفتی ابجی

۱ تومن دیگه پولی نیست عزیزم
بازم ۳ قلم وسیله گرفتی خیلی خوب شد بنظرم

شامپوی خوببیه؟چه مارکیه؟؟

😄عب نداره عوضش امنیت هم نداریم😂🤦

تازه خوب خریدی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین.کارن🦋 مامان ماهلین.کارن🦋 ۲ سالگی