چیزی نداریم بخوریم بجاش موشک و سلاح هسته ای داریم خوشحال باش💔
تف به این وضعیت اقتصادی😣
خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است
منم امروز این شامپو و واس دخترم گرفتم خیلی خوش بوعه
سایز چهار کوچیک نیست برای نی نی؟؟؟؟
خوب خریدی خواهر
پوشک چند گرفتی ابجی
۱ تومن دیگه پولی نیست عزیزم
بازم ۳ قلم وسیله گرفتی خیلی خوب شد بنظرم
شامپوی خوببیه؟چه مارکیه؟؟
😄عب نداره عوضش امنیت هم نداریم😂🤦
تازه خوب خریدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.