سلام شما موهای بچتون رو کچل کردین ؟

۱۱ پاسخ

کچل نکن
من اصلا نمیکنم کسایی ک هم ک بچه هاشونو کچل میکنن رسما میرم تذکر میدم
چ کسی کجا ثبت شده ک کچل کنی پر پشت میشهع واقعا کجا گفتن!؟؟
دختر من موهاش کم پشته خب چیکار کنم بززگ بشهه خوبتر میشه

شش ماهگی

نه نزدم و تا سه چهار سالگی هم قصد کوتاه کردن موهاشو ندارم موهاش پرپشته و اینکه شربت زینکم میدم برا تقویت چند ماه یکبار

من خودم اصلا این حرف قبول ندارم
ولی انقدر که گفتن یک سالگی موهاش زدم😢

نه عزیزم چرا باید کچل کنیم ؟؟

تو‌این سن ک میفهمن غصه میخورن مو نداشته باشن 😥

نه من ميخوام كچل كنم موهاشو ولى باباش راضى نميشه

بله'۶ماهگی
هیچ تاثیری روی پرپشتی نداشت

خیر عزیزم

نهههههه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی