اگر میخواهید کچل کنید زیر یک سالگی کنید من موهای دخترم یکسالگی کچل کردم حالا از شانس دوماه بعد عقد برادر شوهرم بود طفلی دخترم خجالت میکشید به عقب برگردم اصلا نمیکنم.رو پرپشتی موهاشم زیاد تاثیری ندیدم
نه بابا همش الکیه،مو هم ژنتیکیه
من چن بار کچل کردم هردفعه بهتر شد واقعا.
پسر من چهار ماهه بود باباش کچل کردش چون موهاش هم کم پشت بود و هم بلند ،به خاطر اینکه یک دست بشه این کارو کردم.
کچل کن خیلیم خوبه موهای ضخیم تر درمیشه بهترم میشه
منم کچل کردم ژیلت هم کشیدم الان موهاش خوب شده تابستون باز کوتاه میکنم
پسرم موهاش خیلی ظریف بود،من کوتاه کردم،البته اخر پاییز،همش کلاه سرش بود،خیلی هم بهش میومد موی کوتاه،الان حسابی پر دیده میشه،من خودم اعتقاد نداشتم ولی کوتاه کردم راضی ام،ضخیم تر شده
من یک ۱۳ ماهگیش کچل کردم خیلی بهتر شده
مو ژنتیکه یه ذره موشم بردار کچل کنی دیگه درنمیاد هی حرص میخوری دیدم که میگما
من کچل کردم .خیلی خیلی بهتر شد
خیلی تاثیر داره
گذاشتم زمستون بازم موهاشو بزنم
من کچل کردم .خیلی خیلی بهتر شد
خیلی تاثیر داره
گذاشتم زمستون بازم موهاشو بزنم
دوتا بچه دارم هیچکدومو کچل نکردم شنیدم میگن کچل کنی خوبش درمیاد ولی نکردم بدم میاد از کچلی
کچل نه ولی کوتاه کردم موهاش خیلی بهتر شد هم پر تر شد هم خیلی بهتر از روزای اولش شد
منم کوتاه کردم با ماشین زدیم موهاشو یکدست شد پوهای پشت سرش میریخت دیگه درست شد موهاشم تاراش ضخیم شد
من برخلاف نظر بقیه بعدتولد یک سالگی کچل کردم با تیغ الان خوب شده موهاشم خیلی نازک بود همش گره میخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.