۴ پاسخ

پ چرا به من هی میگن کم کم شروع کن دخترم ماه بعد تولدشه ۲ سالع میشه

۳سال و ۳ماه

دوماه مونده ب ۳سالگیش ب راحتی گرفتم.. پشت سرهم بردم جیش کنه دیگع یادگرف

پوسک نکن برینه تو این مملکت بابا

سوال های مرتبط