من ۴ماه از پوشک وشیر گرفتم. ...
از پوشک نگیر کامل فعلا یاد بده جیش بگه شلوارشو خودش دربیاره بره دستشویی بعد کم کم اونم قطع کن پوشک رو مثل شورت ازش استفاده کن
به نام خداا .الان نمیگیرم تا وقتی که آمادگی پیدا کنه.الان فرق جیش و پی پی نمیدونه .شبا پوشکش خیسه خیسه .حرف نمیتونه بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.