۳ پاسخ

من ۴ماه از پوشک وشیر گرفتم. ...

از پوشک نگیر کامل فعلا یاد بده جیش بگه شلوارشو خودش دربیاره بره دستشویی بعد کم کم اونم قطع کن پوشک رو مثل شورت ازش استفاده کن

به نام خداا .الان نمیگیرم تا وقتی که آمادگی پیدا کنه.الان فرق جیش و پی پی نمیدونه .شبا پوشکش خیسه خیسه .حرف نمیتونه بزنه

سوال های مرتبط