بچه هاتونو کی از پوشک گرفتین چجوری؟

۹ پاسخ

پسر من ک دهنما سرویس کرده از بس میاد میگه پی پی منم پوشکش را باز میکنم گاهی هیچی نیس گاهی کرده یکم عوض میکنم دوباره میکنه میخواد بره دستشویی فقط آب بازی

دختر من شبا اصلا دسشویی نمیکنه گاهی شبا باز میزارم ، یه ماهه یادش دادم بگه و‌کاهی بردم دسشویی جیش کرده ولی بازم تو مای بی بی جیش میکنه و بابای منو درمیاره و هی میگه جیش کردم و نق میزنه عوضش کنم ، نمیشه هر یک ساعت مای بی بی عوض کرد

دخترم خودش گفت ولی چون تو چله زمستون گفت سخت بود برامون هی برمیگشت جیش کردن تو خونش😬😬

دخترم خودش گفت ولی چون تو چله زمستون گفت سخت بود برامون هی برمیگشت جیش کردن تو خونش😬😬

۲۱ماهگی گرفتم

فعلا زوده بعد۲سالگیش..پسربزرگمم ۲ونیم سالگیش گرفتم

واسه منکه هنوز اصلا حالیش نیس جیش و این چیزا

من فقط شبا میبندم

دو سالگی

سوال های مرتبط